Saturday, November 1st

Thoughts, 1st November.

Jag trodde att jag skulle få slippa detta ännu en gång, men icke sa Nicke.
Igår kom det ikapp mig igen.
Sikket jävla tjatande! Jag blir så trött på det! Förhelvete,
lägg av!
Jag behöver ett ljus. Ett enda litet tecken.


Och bättre blir det inte heller för att man får ligga hemma och kurera sig från ont i halsen och förkylning.
Ah, Välkommen November. Not.

Men jorden går inte under för det - ellerhur? :)
Jag har sagt vad jag kan och jag står för mitt ord. Det går så mycket bättre för mig nu än vad det gjort på länge. Och vet du? Jag är värd det. Jag är tamigfan värd det. :)

***

Helgen kommer vara smäckad med händelser. Dock har jag blivit tvungen att dra ner på vissa eftersom jag inte är helt kry... men det löser sig. Jag njuter som fan av att det är lov och längtar verkligen inte tillbaka till plugget. Jag trivs med att kunna göra vad jag vill - när jag vill, utan att ha massa tider att passa till olika lektioner. Nej, skoltrött var ordet, right? ;)
Jag lever livet helt enkelt. Och allt går så bra. Jag är så glad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0