Ops, I did it again.

Come on Fia!
Det är inte så farligt! Du fixar det, lätt
!

**

Så jäkla bra dag! I alla fall hälften.
Började med att jag vaknade på fel sida samtidigt som mrosan också gjorde det. (Jag kan ju säga att vi inte riktigt hade en toppenfrulle då...) Sen kändes hela dagen i skolan sjukt onödig samtidigt som vi hade ett prov. Till råga (råge?) på allt var jag också riktigt trött. Då bådar det inte gott.
Hur som helst lyckades jag vända det på träningen trots min förkylda arm. Humöret steg och nu är det på topp. Träningen har sedan jag varit liten en tillflykts ort som jag använt mig av när jag varit sur/arg/ledsen. Den hjälper alltid. :)

**
Nu borde jag egentligen suttit och pluggat duktigt, men jag förvånar mig själv över hur dålig självdiciplin jag har idag. Så brukar det typ aldrig vara. :P Men jag orkar helt enkelt inte ta tag i pluggandet. Ska ha en inlämning på naturkunskapen som kräver att man riktigt tänker efter och motiverar sina åsikter i miljöfrågor. Asså... jag brukar aldrig tänka till ordentligt när jag gör inlämningar, jag har helt enkelt aldrig behövt göra det innan. Men nu handlar det om naturkunskap och mina kunskaper inom det ämnet är väldigt begrensade vilket betyder att jag måste sitta framför nätet och läsa i massa böcker för att få fram fakta att diskutera och komma fram svar till med. Jobbigt ju. Phu..

*Någon som läser detta som är ovanligt smart och duktig vad gällande miljöfrågor... var vänlig kladda ner en liten kommentar i fältet så kanske jag kan få lite hjälp i alla fall :) (Nej, man behöver inte vara ovanligt smart..bara ha lite vanliga bakgrundskunskaper om ämnet, det räcker gott och väl, ;) )Och nu blir det ju nästan bara pinsamt om ingen gör det... haha... det visar ju bara att alla som läser min blogg är lika dåligt almänbildade som jag
;P haha. *

Nej, vad säger man? Pluggdax?

dream, belive, ACT


 


Kommentarer
Postat av: micke

gå in på min vän henrics blogg. han är rätt engagerad, där lär du hitta en hel del intressant fakta:



http://dinmiljo.blogg.se/

2008-11-13 @ 11:10:00
URL: http://thedraft.se
Postat av: Rebecca

Haha men det är verkligen så grymt härligt... Jag kan inte påstå att jag längtar efter föräldrarnas hem :P Nu kan man göra precis som man vill. Det bästa är att jag kan få slänga min kläder på golvet ;P



Träffade Stene idag på jobb, hehe! HAn lever i sina speedokläder. Men alltid lika glad :D

2008-11-13 @ 15:31:54
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0