Nu blir det bingen.

66 bloggläsare och nada kommentarer, haha. Hum. :P

Med start för imorgon ska jag nog ta och skärpa mig genom att somna tidigare. Det är trots allt snart Sm och all uppladdning som kan tänkas vara positiv är välkomnande. Alltså tillräckligt med sömn.
Eftersom jag märkte imorse hur trött jag verkligen var genom att jag sov till 13, ska jag nog förbättra min sömn aningen. :) I alla fall ska jag försöka (hör och häpna...försöka, ;) ) ta till mitt gamla misslyckade försök att stänga av datorn klockan 22. Istället för dator får jag läsa eller sova. Inga läxor, ingen msn och ingen telefon. (med undantag för om ngt händer såklart.) Så det ska jag försöka klara av fram till Sm. :) Good luck säger jag bara, ;)

Nu ska jag nanna, sov sött och vanka helst inte blött, ;)
Godernatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0