hihi, står det 11-0 nu eller?


okej, jag medger.. du är ganska patetisk.
eller nej, rättelse, väldigt.
det är inte alla som uppskattar det.. sorry.
men att hela tiden trycka ner folk på ett eller annat sätt funkar inte i längden.
jag vet att du inte hade klarat av det.
du är trots allt en ganska svag människa.
erkänn att du är överkörd.
av en dum spidare.
känns det bra?
a, det gör det :)

*igår funderade jag verkligen på att inte göra det. var nästan bombis. men idag känns det raka motsatsen. tur att jag har några dar till att fundera. Phu. I will need that. Men please, come on! det finns inget att förlora. på detta kan du bara vinna. Jag lovar! Snälla, trust me on this one.. you know what this is about...I know you do.  *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0