hellre jorden runt än plugg

crazy bananas.
It is so excited :D


Samtidigt som jag är sjukt uttråkad och megatrött haha. Bra blandning det där va? :P
får ta och sätta mig med plugget och drömma mig bort.
Drömma mig bort till härliga semesterresor i varma paradis - precis det som micke ska få uppleva med start från imorgon! aaaah,. han om någon måste ju känna sig aningen crazy.
Nu är det lixom dags. Nu är det förmodligen snart packat och klart och snart ska han äntligen få resa sin underbara resa som han väntat på så länge. ah, jag avundas dig faktiskt. :) Dig och Sara, såklart.

Nope, back to plugg.
Livet är kanske inte alltid lika glamoröst som i drömmarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0