Halloween - Allahelgona

Lördagkväll... och jag sitter och chekkar grenordningen till Allskånskan. Haha, sorgligt. Men så blir det när man är förkyld. Man tappar lixom orken då ;)
Idag var det som man skulle fått besök av små bus-eller-godis-barn, men inte ett enda kom till oss. Inte för att det är något ovanligt, vi brukar tyvärr varken få påskkärringar eller screams vid dörren.

Satt nere på Mezo med Kim, Klara, My och Carro till klockan tio ikväll - Mys.
Sitter man i deras källare flyger tiden förbi. Där är så mysigt och trevligt. Dock kunde de haft aningen bättre godsaksmeny tycker jag. Så mycket finns det inte att välja på och det som finns smakar halvdant. Dock fick jag tag på en riktigt god smoothie - Summer Berry, kunde det vara mer passande? haha. Hur som helst blev det en riktig tjejkväll full med skvaller och fniss. Haha, precis så det ska vara. Man behöver en del sånna kvällar också.

Imorgon kommer det förhoppningsvis bli en riktigt lyxdag med brunch på Tivoli och middag på Pålsjökrog - Nice!
Fick höra av Carro förra veckan att Tivoli skulle ha en enormt god brunch och eftersom Morsan, jag och brorsan är hemma själva så vi ska ta och fira det tänkte vi. Dock har vi glömt att boka bord, så har vi otur kanske vi står där i kylan imorgon och tittar in på alla gottegrisar som sitter och smaskar på våfflor och annat gott. Nej ush vad sorgligt haha, klart vi ska komma in :).
(Var förresten inne på deras hemsida där det stod följande: "Open seven days a week! (Utom måndagar) " Då är det ju inte seven days a week... varför skulle de då skriva så? Haha, äh. No biggie. :P Tyckte bara det såg roligt ut. :) )
Pålsjöbesöket är ett resultat av min och Klaras halvlyckade sundsimning i somras då vi fick varsin tre rättersmiddag på krogen. Ska bli riktigt nice och förhoppingsvis asgod mat också. :)

Nu ska jag äntligen sova - det är jag värd.
:) Jag är sååå glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0