Grattis min galna gamla kusin. :)


Haha, jag veeet, det är inte snällt att lägga upp småbarns-bilder på någon, men det kan inte hjälpas: Kusinen min fyller tant! 20 bast blir hon idag! GRATTIS LOLLO.  <3
(I och för sig kanske jag inte ska säga så mycket, om ca 3 månader är det min tur... vojne..)



     

(Gissan vem som är tjockis av oss? ;P )

Jag tänkte att det kanske var i alla fall lite okej om jag la upp bilder med både mig och henne på.
Plus att jag inte hade några andra om jag ska vara ärlig (A). Dessa har jag till och med fått av födelsedags-grisen, men det kan inte hjälpas. :)
Grattis än en gång!
Hoppas du har en hejdundrandes kväll och verkligen njuter av att gå in i vuxenlivet, ;)

Kommentarer
Postat av: Kim ! :)

Awe, vilka söta bilder ! :) Det måste ju helt klart vara okej att lägga upp dem ;p Hoppas förresten att ditt prov och fartpass gick bra idag vännen, har hållt tummarna. Kram <3

2008-11-22 @ 22:38:11
Postat av: Lollo

TACK ! ! ! ! <3<3<3

2008-11-23 @ 01:42:06
URL: http://lolllo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0