Godmorgon.

Helt sjukt drygt.
Jag låg vaken väldans länge inatt utan att kunna sova.
Sista gången jag kollade klockan var hon 02.36, galet.

Jag har haft problem med sömnen innan, men det senaste året har det typ försvunnit.
Men igår kom det tillbaka igen och jag satt med datorn fram till halv ett innan jag stängde av för att slappna av lite. Dock kunde jag inte sova, och gav upp efter en timma. Jag tände i rummet och gick för att ta ngt att käka. Sedan satte jag på datorn igen och playade musiken. Efter en låt blev det tråkigt så jag stängde av och öppnade min ytterdörr (ut till trädgården) eftersom man brukar sova bättre om det är kallt och sen satte jag mig och läste. Efter ett tag blev det alldeles för kallt, så jag la mig ner istället och vred på mig ett tag innan jag somnade. Phu.

Det roliga är att jag inte alls är speciallt trött idag. haha. asnice. :)
Dock är det så kallt i rummet nu att jag sitter med halsduk, haha.
opps.. måste kila nu. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0