ahhh! Shise! :D

Helt galet, helt galet, helt galet, helt galet!!!
hahaha, jag vet inte vad jag ska göra!
Vill bara springa runt och skrika och dansa och hoppa :D
åååh jag är så glad! Tack!! :D
Fick världens bästa besked nu nyss när jag kom hem från en sjukt underhållande kväll på Restaurang PubRo i Norra Hamnen. Kan det bli bättre? aaah, jag är så glad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! :D

PubRo besöktes av 11 hungriga simmare och en coach för att säga hejdå till Micke som ska åka jorden runt! Woohoo!
260 dagars semester runt hela jorden, det hade jag verkligen inte tackat nej till.
Så efter en härligt god Oxfilé och enormt mycket skratt sa vi hejdå till Micke för ett tag. Hoppas verkligen han får det asbra och njuter av sin ledighet, det är han värd. :)
Tack för kvällen alla simmare från the old A1. :)

Och tack snälla för den grymma nyheten!
Lovar att berätta mer sen men nu är jag bara sjukt glad så vet inte hur jag ska formulera det . :D aaaahhh :D:D

Kommentarer
Postat av: micke

tack så mkt fia :) 287 dagar är det till och med.

ses nästa höst

2008-11-15 @ 10:56:32
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: Kim ! :)

Tack själv för en härlig kväll! Var riktigt skojj, skrattade nästan hela tiden kändes det som :) Haha ! Simmare är ett roligt folk ;p

2008-11-17 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0