What a lovely day!

Godmorgon i stugan!
Vaknade för en timma sen och nu sitter jag och väntar på att skjutsen Kim kommer och hämtar mig och kör mig till träningen ;)
hon sov ju här men var tvungen att gå upp tidigare för att städa på stan, haha. Stackare.
Men men, det är pengar och det måste göras så.

Efter träningen ska jag fördöka hinna ut till Väla för att köpa en present till Rickard. Han fyller år idag och jag har ännu inte grattat honom. Pinsamt utan present. Men jag har fortfarande inte den blekaste aning om vad jag ska köpa till honom! Får helt enkelt åka ut och stor leta. Hoppas jag får med mig ngn glad prick från simningen som kan hjälpa mig...

Ikväll är det Tivoli jobb igen som gäller. Detta passet är det värsta. Fyra timmar och obligatoriskt. En fredagkväll!! Det är fan sjukt egentligen. Men men, ska inte klaga. Hade ändå inte pallar ut idag eftersom det är SAT imorron!! aaah.
Jag vet redan nu att jag inte kommer kunna somna inatt, haha.
Men, ska inte ta ut något i förskott. Men har ni inget att göra ikväll så skicka gärna ett mess, jag kanske svarar ;)

Nu kom Kimsan o co, så jag måste kila...
.Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-05-02 @ 14:57:43
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 16:12:17
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Malin

inte lätt med presenter :/
hoppas du hittar något!

2008-05-02 @ 19:18:13
URL: http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0