Uppvisning

Så mycket har hänt dessa tre dagar att jag inte vet vart jag ska börja skriva.
Jag får skylla på att det är därför det inte blivit någon uppdatering.
Men whatever, jag skriver ju nu :)

Just nu sitter jag med frukostmackan i handen och är sådär lagom nervös- ska ju snart ner till Whallmans och dansa. Vi börjar genrep och så runt halv tolv/tolv, men själva föreställningen börjar fyra. (Insläpp halv fyra). Så jag får en hel dag innanför stängda dörrar. Och efter vad jag har hört ska detta vara den sista varma dagen nu på länge...kul :/. Äh, jag får bli brun med hjälp av min suntanning lotion jag köpte med Amanda igår, haha. Hoppas det hjälper ;).

Idag är det 10 dagar kvar tills det bär av till Calella. Om det blir något vill säga. Det får jag reda på imorron... men ska inte gå in djupare på det. Det är bara tragiskt ;). Men innan flyget alternativt går, måste jag hinna med att ha ett snack med min bankman, sy klart min balklänning (självklart är det inte jag som syr, utan en sömmerska, men jag har inte  fått kontakt med henne på två veckor nu så börjar bli lite nervös över att hon inte svarar... hon kanske har gett bort min klänning till någon annan ? ;) ), träffa Ardby, skriva klart ett arbete inom idrottspsykologin och nästan viktigast av allt, träffa en läkare. Utan det sista besöket kommer min rutt till Calella vara ett minne blott. Det är inte så att någon känner en läkare som skulle kunna ha tid att klämma in en patient för underslkning innan tio dagar?

Igår hade jag svårt och somna så jag låg och tänkte, på allt möjligt. I och för sig kom ja inte fram till så mycket, förrutom att jag är en riktig tänkare. Min hjärna måste ha en skada. Jag vet inte hur det funkar men jag kan tänka på hur mycket som helst under bara några få sekunder. Yepps, det kan vara bra i vissa situationer, men inte i alla. Speciellt inte i de situationer då man ska sova. Jag måste ha ett block liggandes vid sängen för jag kommer på så mycket jag måste göra nästa dag. Saker man inte får glömma. Och för att kunna slappna av måste jag skriva ner dom. haha, jag låter som ett jäkla psyko... jag känner det själv.

Nu ska jag packa väskan inför uppvisningen. Haha, shit asså. Dansa inför publik....ehm haha. Jag tar det som det kommer...och folket, om det är någon som har funderat på att komma, så ta det på samma sätt. Jag måste erkänna, jag är ingen grym dansare haha klart inte. Men man kan väl bjuda på lite underhållning? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0