Underbart!

Nu är jag hemma från balen.
Kom precis hem och har bara sminkat av mig och bytt kläder.
Jag fasar för imorgon när jag ska försöka borta ut håret som just nu är fullt av spray. Men det är nice.

Balen var underbar! Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket på en och samma kväll innan.
Sprang runt med Nada, Maria, Kim, Angelica. och massa andra.
Typiskt nog missade jag valsen, men i och för sig gör det inget eftersom jag inte har en aning om hur man dansar vals. Eller nja, okje, jag har ju sett det på film men aldeig testat på det. Och dessutom var min kavalier en riltig torrmåns så det var chill för min del. Pidde frågade dock om dans, men då var jag i full fart med att leta upp kön till de super äckliga bajamajorna som fanns i tältet. Ue. :/ Skitäckligt. de luktade svin och var riktigt ufräsha. Men men.

Efterfesten var kanonkul. fem av fem toasters som vi skulle sagt i Spanien ;)
Haha, nej allvar, shit vad jag är trött.
Men efterfesten var grym. och tja, vad ska man säga, det kunde apsolut inte ha avslutats på något bättre sätt.
Snacka om härligt.
så nu ska jag lägga mig och sova riktigt länge imorron och tycka synd om Andreas som ska upp och ha matte klockan åtta...:/.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0