Tjosan i trosan

Wooohoo!
Kom nyss hem efter att ha kört hem Kimsan.
Det var ju idag som jag äntligen skulle få sålt min cykel, men tror ni snubben dyker upp? Ikke sa nicke.
Rinnger och då har det blivit fel i kommunikationen.
Vi ska ses imorron istället, samma tid samma kanal.
Phu, hoppas att han dyker upp i alla fall ;)

Som jag skrev hade jag ju Kim här. Vi hade inget bättre för oss så hon lärde mig att Derivera, haha.
så nu kan jag i alla fall lite från den matte kurs jag valde bort. Vem vet, det kanske kan vara bra?

Efter pluggan stack jag och Carro, ner till Norrhamnen för en kalldryck och andra onyttigheter på Espressohouse. Underbart! (Fast det är jäkligt dåligt att de goda sconsens pålägg kostar fem spänn styck...) Hur som helst, vi satt och njöt och hade det bra där i solen under varsin filt. Snackade skit och trivdes helt enkelt.

Fasen, är klockan redan kvart i tio!
Nu ska jag sätta mig med Idrottspsykologin, Tjing Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0