star!

Då var det klart!
Uppviningen alltså, och det var inte alls lika hemskt som jag trodde.
Dock tappade jag bort mig en gång, men kom snabbt in i det igen, så det märktes inte så mycket.
Men jäklar vad det var varmt på scen!
Supersvettigt även om man bara stog där! Men det kan vara nyttigt att svettas lite ibland.

Efter uppvisningen åkte jag, Kim och Millie ner till Friabad och badade i havet. Härligt.
Lite kallt, men härligt! Skämmigt att erkänna det, men detta var faktiskt mitt första bad för i år (A).
Får bli bättring till nästa år då jag även lovat att bada på min födelsedag, haha. Får se om jag kan hålla det löftet :p

nu blir det lite plugg och sen hem till Kim igen. Ska hjälpa henne med lite Specialidrott och förhoppningsvis använda hennes studsmatta :P

Nu ska jag kila. Tjosan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0