Sofias dag!

Hej och Godmorgon allesammans!
Fin dag idag igen! Men jag har ont i halsen :/
Får käka lite halstabletter och hoppas att det går över ;)

Idag är det min namnsdag!
Sofia dagen :)
Så trevligt! Fick ett litet kuvert med ett present kort på nagelförstärkning av mamma.
Ska göra det samma dag som balen (29/5) klockan nio!
Åå, kommer bli så fint :). Jag som inte kan få fina naglar annars :)
Tack Morsan!


Pappa är tydligen i Polen. Det var mer än vad jag visste, så han kommer hem på söndag.
Nice, nice. Då hinner jag i alla fall träffa honom innan Spanien. ooo. det börjar närma sig!! Bara 6 dagar kvar nu!
Ska bli skitkul.

Nej nu måste jag rusa till skolan och ha nationellt prov i Engelska B.
Whish me luck, haha.


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Grattis grattis =D

2008-05-15 @ 14:09:48
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0