SAT!

3 maj.
Dagen som jag länge fasat över är här. shit.
Det är idag som jag ska göra det stora SAT provet...hoppas fan det går vägen nu haha.
Vill verkligen inte göra om det och vänta lika länge på att få sitta i över fem timmar och skriva och lösa svåra uppgifter...på engelska ;) haha.
Men äh, ska inte ta ut något i förskott. skriver här hur det gick sen.

Måste bara meddela att man skulle kunna leva på min matsäck i minst tre dagar...Utan att överdriva.
Att packa matsäck är något som jag verkligen har svårt för, jag packar alltid för mycket..
Just nu innehåller min matsäck:
nyponsoppa, bilar, polly, mandlar, mackor, äpple, banan och päron, sprite, energidryck, drickyoghurt och kanelgifflar ;)
Haha gott är det, men alldeles för mycket. hela väskan är stor och full och skittung haha.
Jaja, men det ska gå fint.
Nu ska jag hämta Andreas och sen ska vi köra till Malmö.

Whish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0