På G!

Phu, nu är jag hemma och laddar.
Genomsvettig. haha. På Whallmans är det asvarmt, hoppas verkligen de sätter in någon form av luftkonditionering för både vår och besökarnas skull. :)

Det känns ändå som man kan numret någorlunda. Men jag ska inte säga för mycket nu, kul om det blir värsta fiaskot haha. Men nej, så ska man inte tänka ;)

Man märker i alla fall att vi är nybörjargruppen... fortsättarna ska dansa flera danser som är ihopsatta snyggt. Massa krångliga steg och fräcka kast, men vi ska bara dansa i ca 2-3 min sammanlagt. Två snyttar av två olika låtar som är ihopsatta. Men det ska bli skitkul ändå. Och nästa år är jag förtsättare haha, så då blir det nog ännu roligare ;)

Nu ska jag byta om till mitt snygga (not) ljusbllå/turkosa linne och dansbrallorna och köra tillbaka till Whallmans.
ska bli nice. Får inte glömma deon bara haha.

Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0