Ny frussilur

Tjolahoppsan!
Har precis varit och klippt mig i Viken. Och tjaa...det blev väl, kort, haha.
Så känns det alltid när man klipt dig, men nu klippte jag 5 cm, haha snacka om ovant. Men jag ska ju inte sticka under stolen med att håret var jäkligt slitet. Så det blev en ny frilla och slingor lagom till balen. Men förhoppningsvis kommer det att växa ut lite till innan håruppsättningen :)

Jag brukar klippa mig hor farmor, men eftersom min faster nyss flyttat ner och även hon är frisör, så testade jag på hennes salong i Viken som heter Ylang Ylang. Faktiskt riktigt nöjd, trots att det blev kort ;)

Svinigt dålig uppdatering förresten, jag erkänner. Men min tid räcker inte till. Har egentligen inte tid att sitta här nu heller, borde skriva första kapittlet i på en påhittad Roman, men har inte den blekaste om vad jag ska skriva om. Någon som har några tips? Jag får skriva om vad som helst. Haha och snälla, skriv en liten rad i kommentarfältet och hjälp mig. Trots att man kollar runt om någon har svar på en fråga och att man vet att man har rynt 60 läsare om dagen, så får man inga kommentarer. Haha...Boooring, tycker jag ;)
Så varsågoda ;)

Nu kom katten in, helt sönderslagen. Stackarn. Lilla slagskämpen Silver. Alldeles tussig och blodig på öronen. Får ta hand om honom nu, hörs kanske senare!

Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0