Natti, natti

Jag har nyss gjort det antingen bästa eller sämsta någonsinn, jag kan inte riktigt bestämma min än.
Vad jag vet är dock att kärlek är det svåraste och hemskaske som finns.
Kanske för att det ibland kan vara så fint. Vem vet.
Kan inte skriva något mer. Har inga ord.
__________________________________________________________

Idag har det varit måndag igen ja.
Jobb som vanligt.
Jag är ju nyflyttad till kontoret i Landskrona, och vad jag tycker så funkar det bra.
Jag trivs och får mycket mer gjort än när jag jobbade i butik. skönt. Jag gillar att ha saker att göra.
Det är speciellt bra nu, när man kan hålla huvudet och tankarna sysselsatta. :)

Nu under kvällen har jag mest packat och snackat lite med vänner.
Och plötsligt när jag skrev detta så inser jag en helskum sak. Men strunt i det, haha. Det tar vi imororn.
Nu ska jag sova. Astrött. Får se om jag orkar gå på geografin imorron eller om jag ska gömma mig för Leffe efter lunch, haha. whatever, sova!

Kim, tack vännen för att du finns och för att du stöttar mig. Det betyder otroligt mycket! <3

Och, till någon helt annan, jag kommer alltid älska dig, oavsett vad.  <3
Nu tar vi och löser detta. Jag går med på ditt förslag :).
Du har alltid varit den smartare av oss, nu är det dags att lyssna och lära. Vi hörs imorron. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0