morgon, middag, kväll

Home Home.
Jag har fortfarande inte fått tag i Charlotte. Nu börjar det snart gå mig på nerverna. Okej om man har mycket att göra, men man hinner väl ändå ringa ett snabbt samtal? Tre dagar är för länge. Jag ringde innan, vanliga signaler kom fram men byttes snart ut mot tutande "upptagen ton". Jaja, hon borde ju i alla fall veta att jag ringt.

Hade redovinsing på Draman idag. Vi skulle visa vår film "Kulturkrockar".
Jo visst, den var väl okej. Men verkligen ingen hitt.
Haha, pinsamt att visa den faktiskt ;)
Men skitsamma, nu är det gjort.

Och nu är det tajm för simning! Uppifån idag igen, nice.
Får se vad Stene säger om mina försök att få tag i läkaren nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0