Mensproblem

Damn, det var en sak till:

Vissa använder sig av en dagbok för att skriva av sig av sina alldagliga och personliga problem, men jag ägen ingen sådan bok, så därför får jag skriva av mig inom detta skitämnet (mens) på bloggen.
Hope you don't mind.
För er som känner att ni verkligen skiter i vilket, vilket jag har full förståelse för inom detta ämnet ;) , så hoppa över detta avskrivningsinlägget... Danke.

Whatever. jag är i alla fall just nu inne i denna månades fel vecka. Jag hatar det. Det är skitjobbigt, obehagligt, obekvämt, äckligt och jäkligt onödigt.
Förrutom att det ska vara alla de sakerna jag nyss skrev, ska det göra ont också.
Imorse hade jag så ont att jag inte kom ur sängen förrens en timma senare, när iprenen äntligen börjat verka. Jag som trodde att jag skulle få slippa de problemen nu när jag bytte piller, men ikke sa nicke. Tydligen blev det värre(!?). Eller? jag hoppas att det blir bättre nästa månad, för såhär ont tänker jag inte gå runt och ha...

Lixom varför? Jag fattar inte, eller nja jo, jag vet ju varför vi tvingas få mens, det är inte det som är frågan, frågar är varför ska det göra så jäklans ont, vara så oyggligt äckligt och så jäkla jobbigt!? Kunde man inte löst det på ett bättre sätt? Man ska ju inte behöva lida för att man för flera år sedan råkade födas till tjej.
Ahhh. jag vet, jag överreagerar säkert, men det är sjukt störigt. Det går inte att göra något åt, nepp, jag vet. Men det kan vara jäkligt jobbigt i alla fall.. ååh.

Jaja, nu ska jag sluta vara en sån tråkig satkärring.
Som ett brev på posten idag fick jag i alla fall en talong där jag fick hämta ut en valfri Libresse (eller var det Allways? :S) produkt från ICA. haha, det kan ju inte ha kommit mer lägligt? ;)

Så nu ska jag fortsätta med att vara sådär äcklig och jobbig som alla tjejer är en vecka i månaden.
tack och ajdö för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0