Jaha, och nu då?

Idag har det varit dagen med stort D.
Allt började kanon med härlig sovmorgon, bra väder och en riktigt glad Fia.
Tyvärr skulle detta snart ändras.
Från att ha varit en av de bästa dagarna i mitt liv blev det till en av mina sämsta.
Shit, vad ska man komma ihåg den som?
Så nu har jag varit ute och ränt i bilen och kört hit och dit och snackat med Kim i sammanlagt 4,5 timmar. När jag skulle hem träffade jag även Amanda och Felix som var på cykeltur mitt i natten. snackade lite med dem med innan jag körde hem.

Och nu sitter jag här i min säng.
sjukt trött men kan inte sova.
Jävla skit. Jag hatar känslor. Eller egentligen gör jag inte det, för det hade varit astråkigt att vara en känslokall varelse, men det är i alla fall sjukt jobbigt.
Har enorm huvudvärk med, men jag tror jag vet vad den beror på.
Och eftersom jag nu efter Calella gått in i en "ny fas" som bygger på att jag bara ska ta tabletter i apsolut nödfall ska jag inte ta en ipren. :)
Haha, får se hur länge jag klarar det. Annars är det ju jag och mina pills. Haha, går alltid med en burk blandade piller i väskan just in case. Men det är faktiskt bra. Alltid redo.

Nej nu ska jag ta och lägga mig och försöka sova igen.
Någon gång måste det ju funka. :)
Godnatt alla och hejdå bekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0