Jag älskar underbara vänner. ;)

Efter provet blev det en heldag med Kim <3.
Hade riktigt roligt och gjorde allt från att fika picknick, till sola och fota och sjunga American Idol och spela gutarr hero. haha. Älskar sånna dagar då man verkligen känner att man trivs i livet. Och det gör man bäst med underbara vänner!! :) Tack Kim för en kanondag! :D

Och sicken lättnad, som jag skrev innan har jag äntligen gjort SAT provet! yes!
Finelly! Det känns så jäkla skönt. Men ja, haha, nu gäller det bara att man klarar det också ;)
Så det får jag hålla tummarna för innan resultatet kommer "in a several weeks". Kul.

Nu är jag supermegaskitjätte trött så jag ska faktiskt nanna.
Imorgon lägger jag in vissa utvalda bilder från Kimsans och min dag.
(Vi har förberett ett kollage som vi sedan ska sätta upp i rummet, haha. Det kommer bli kanon!)

Men nu väntar sängen,
Så jäkla skönt!


Kommentarer
Postat av: Kiiiimmmm ! :D

Tack själv vännen för en underbar dag ! :) Va superskojj och jättetrevligt. Vi får snart fixa klart vårt kollage ;) eller fota lite mer trevliga foto som kan va med ! (L)

2008-05-09 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0