It's my life!

haha kom nyss hem från träningen.
Jag har helt slut i hela kroppen. Snacka om att jag hade syra till tusen.
Trots att det inte gick så bra får jag väl vara nöjd. Jag vet ju vad det beror på.
Känns inte jättekul just nu... men det kommer bli bättre :)
Jag hoppas jag har Stene på min sida :)

Fick tag i Charlotte förresten! Hon trodde inte det behövdes operation eller röntgen som jag hört innan. Phu, jag kan andas ut. Så nöjd! Oturligt nog blev inte Stene lika nöjd med de beskeden.. men va fan. VAd vill han att jag ska göra egentligen?

Träffade Jeff idag! Han hade kommit hem igen från USA.
Trevligt, trevligt! Dock ska han tillbaka igen, men det är en annan historia.
Och det enda jag kan göra är att längta tills det blir min tur...
Ett år babies, ett år...

Nu vankas det käk och plugg! Förhoppningsvis ska jag och Kimsan iväg på en liten crazy thing också.
Om hon orkar ;) Annars gör jag det själv haha.

Tjiong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0