I min drömvärld.

Nu är jag här igen.
I tankarnas värld.
Ibland gillar jag det och ibland inte.
Just nu inte.
Skit i det nu, det ska inte få förstöra min kväll.
Ibland drar viljan och verkligheten åt olika håll, och hur surt det än är, så är det bara att inse att man inte alltid kan få som man vill...

Men nu lämnar vi det för en stund, för nu ska jag börja städa och laga mat och byta om.
Snart kommer folket som ska fira min och Kims födelsedag i efterskott!
Så trevligt :).
Har klart kameran med mitt nya minneskort i farten för att fota en massa. :)

Nu, tajm for att kila.

Kommentarer
Postat av: Joel

Tänker man aldrig ruttnar hjärnan, men tänker man för mycket blir man knäpp! Svår avvägning det där :P

Trevlig helg!

2008-05-17 @ 18:11:37
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0