I love it!

Jag vet, svin-svin-svin dålig uppdatering. Men jag pallar inte.
Har blivit sjukt orkeslös när det gäller både skolan och bloggen. :P
Men whatever.
Kan berätta lite om min dag.

En likadan underbart solig, härlig dag har det varit idag igen! Bara inte solen tar slut innan sommaren så får den gärna lysa nu. Jag slutade redan vid tolvtiden och stack då ner med Sandra till stan. Hittade bikini, (som mamma hade köpt) och en skitsnygg tröja som jag tyvärr inte handlade pga att Sandra hade likadan...får fundera lite på om jag ska ha den eller ej ;)

Hur som helst, nu sitter jag här i valet och kvalet med min beslutsångest och kan inte välja vilken bikini jag ska ha. Har en helsvart med små tunna guldband i sidorna, och en vit-brun mönstrad. Båda är annars av samma modell (sån utan band) för att brännan ska passa balklänningen. (Shit på tal om balklänning, jag har ju inte fixat klart min än!!  shit, måste ju verkligen göra det innan vi åker till Spanien... blir väl att ringa skräddaren imorron...)
Men men. jag tänkte först lägga ut en bild och fråga efter hjälp, men sedan fick jag smarta ord av Kim att inte göra det eftersom jag då inte skulle välja själv och då heller inte "övervinna" min besultsångest. Jag menar, herregud, det är bara en bikini (!).

idag är det ju torsdag och det betyder dans. Det var sista träningen innan uppvisningen på Söndag! (aha på Jacob Hansens hus eller Vallmans salonger...hahaha har glömt var, får ta och kolla upp det, för jag skulle gärna vilja ha en härlig publik som ser alla fel jag gör ;) ) Så vi dansade i en och en halv timma istället för en. Skitjobbigt, svettigt men askul. Det går riktigt bra nu. Men på söndag är det första gången jag ska dansa inför folk, haha undra hur det kommer gå;) Visst ja, måste köpa ett turkost linne till uppvisningen...vet någon om det finns på Gina?

Jaja, blev inget plugg idag heller. får ta och sova istället. riktigt trött och om jag ska orka med mötet imorgon så bör jag sova nu. Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Kiiiimmmm ! :D

Haha, så du tyckte mina ord va kloka iaf ;) Tyckte du va duktig som tog ett eget beslut ! :) Blev jättebra Fia, den sitter bra och passar dig fint !

2008-05-09 @ 17:23:39
Postat av: Fia

haha klart de var kloka ord Kim :) Vi får höras sen :)

2008-05-11 @ 09:57:11
URL: http://soffiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0