Härliga onsdag (?)

Färdig fixad.
Ny duchad och rena kläder, härligt haha.
Vaknade runt åtta tiden. Som tur var har vi ingen engelska idag vilket ger oss sovmorgon till tio i elva!
Härligt eller vad? Dock ska jag ner på stan för ett samtal om min mage halv elva.
Hoppas de hittar något nu!

Jag är fortfarande på jakt efter en läkare, men den läkaren jag har kontakt med ringer tinte tillbaka. Hur skumt so helst. Har sökt henne på mobilen med sms och ringt och även ringt till hennes jobb. Men inget svar. På jobbet sa de att hon skulle ringa tillbaka till mig efter lunchen i måndags...haha ja jo, det är fortfarande efter lunchen i måndags, men jag trodde liksom hon skulle ringa samma dag.
Jaja, jag får fortsätta söka henne.

Än så länge är jag faktiskt i tid. Helt klar med över en halvtimma innan jag måste åka.
Men eftersom jag alltid kommer försent frågar jag mig, Vad har jag missat? Vad har jag glömt göra?
Ingen aning om vad det kan vara än så länge, men kommer antagligen snart på det, haha.

Nu ska jag städa lite på rummet innan jag kör iväg till Drottninggatan!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0