Garderobsbekymmer

Hade nyss en liten garderobsstädning hemma.
Har ni också känt flera gånger när man vaknar och ställer sig framför en full garderob (stavar jag det rätt förresten?) att ni inte har någonting att ha på er! Det är skitjobbigt! För min del tror jag det beror på att jag inte alls har många brallor att kombinera mina alldeles för många linnen med.

Hur som helst, jag brukar ha sånna garderobsrensningar lite då och då bara för att få bort allt onödigt som ligger och tar plats med som man aldrig använder. Jag hade en sådan för ett par månader sen (lite mer än ett halvår sedan tror jag...eller var det mer? :S) och då hamnade alla kläder i plastpåsar som sedan hamnade längst upp i garderoben. Idag hittade jag dem och gav mig fan på att kolla igenom dom.

Vilka fynd! haha. Det kändes nästan som att gå och shoppa nya kläder, fast de egentligen var gamla. Haha, skum känsla. man kanske ska "lägga bort" fler kläder lite oftare? ;) Hur som helst, jag rensade ut allt skit och behöll de roliga plaggen som jag nyligen hittade. Så nu har jag en fin och fräch garderåb och forhoppningsvis hittar jag bättre vad jag kan ha på mig. (Dock behöver jag fortfarande byxor...:/ Men det blir nästa projekt)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0