Ett sista farväl

Nu är min pärla såld.
Buhuu...
Eller nej, ska nog inte gråta, jag fick riktigt bra betalt för den ;)
Men det är ganska tomt i cykelstället nu ska jag säga...

Nu var det tänkt att jag skulle spela basket med Felix, men det blev ,mörkt för snabbt så istället får jag sätta med mig min Idrottspsykologi. Haha, jag är ett geni när det gäller att skjuta upp saker :p
Jag har inte ens börjat på det arbetet som jag planerade att börja på i fredags, grattis Fia ;)

Har jag något annat kul att berätta ...nja ,
jag var på Väla innan för att leta efter nödvändiga grejer som större minneskort till kameran och en bikini överdel. Hittade båda två, men är inte riktigt nöjd med överdelen. Funderar på att antingen lämna tillbaka den...eller köpa en passande undedel till haha. Svårt val ;)

Nej, nu känner jag att jag är skittråkig, så nu blir det plugg istället. Ajöken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0