En Tottlös nässprays tös

På Tivolit idag skänkte jag min allra sista totte till Josse.
Snällt och vänligt, men jag glömde att det var min absolut sista.
Inte för att det gör något speciellt, men det känns skumt att inte längre ha en totte runt handleden som man kan använda när man vill :p
Så nu är jag tottlös ;) Tills vidare ;)

Och inte nog med det.
Jag har gått och blivit lite småsjuk, ont i halsen, svullna ögon och täppt.
Riktigt jobbigt.
Och eftersom jag hört att man lätt kan bli beroende av nässpray så vill jag helst inte använda det.
Det är bara det att ungeför två gånger per dag täpps min näsa igen något så otroligt att det är omöjligt att agera som en normal person.
Man kan ju inte snacka...det låter som man har  fått tandläkarbedövning i hela munnen, maten smakar inget och man känner inga lukter, man måste gå med munnen öppen som ett jäkla miffo eftersom man inte får luft genom näsan och när man tuggar för man göra det med öppen mun...
Nyss fick jag nog och tog till mitt Otrivin. Vilken befrielse!

Idag kollade jag på programmet Sanningens Ögonlick. Det var både spännande och kul men samtaigt enormt segt. För er som missat det kan man meddela att det handlar om att en person får svara på jobbiga frågor inför sina bekanta. Svarar man sanning är man kvar i tävlingen men ljuger man åker man ut. Man kan vinna en halv miljon, men frågorna blir så jobbiga tillslut att nästan ingen klarar det. det var som sagt faktiskt väldigt kul... men programledaren (som jag nyss glömt namnet på) var så sjukt seg mellan frågorna att programmet inte fick något flyt!
det är ju frågorna och svaren man vill höra! Inte hans jäkla mellansnack.
Ajja. Tv säger jag bara ;)

Haha, nu ska jag nanna och mysa med Katten som nyss kom in. Ha det kanon!


Kommentarer
Postat av: Em

Hur många filmtitlar kan du hitta i bilderna?
Spanna in dem på min blogg!

2008-05-04 @ 23:21:58
Postat av: Ochrasy

spana in min blogg - och ha en bra kväll :D

2008-05-04 @ 23:26:08
URL: http://ochrasys.blogg.se
Postat av: Malin

Svar: Ja, det var ju skönt det :)

2008-05-05 @ 17:42:21
URL: http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0