Come on let's dance!

Lets dance!
Hemma från dansen. Sista passet för denna terminen, lite sorgligt :/
Men det var bara jag där! haha.
Så först satt vi och snackade lite om allt och ingenting, och sedan lärde hon mig en ny dans.
Skitsvår. Men jag kom en bra bit på väg i alla fall! 2-3 åttor hann vi med!

Vi snackade om hur jag skulle göra nästa termin, eftersom simningen och dansen krockar om jag ska dansa fortsättning. Men hon sa att tiderna inte skulle se likadana ut till hösten. Får se vart jag hamnar helt enkelt :)

Idag är det sex dagar kvar tills Spanien!!
Ooo! Det börjat hetta till!
Jag trodde jag skulle vara nervös nu, det är så typsikt mig, men faktiskt så är dte inte så farligt. Än.
Det kommer väl, det gör dte alltid ;)

Nu ska jag laga mat och sen plugga.
Får se om det blir rondellspicknick med Kim idag istället, jag sparade glassen haha.
Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0