Borta bra men hemma bäst!

men Tjena!
Wzup Sverige? ;)
Haha, borta bra men hemma bäst, det stämmer fanemig.

Vi hade det i alla fall kanon i Spanien, dock var det ganska dåligt väder med antingen regn eller mulet varje dag.
Rebecka sa något om ca 10 soltimmar sammanlagt på en vecka, det kan nog stämma ;)
Men vi levde loppan och hade det mega bra i alla fall. :)
Bilder kommer in senare för nu har jag asbråttom.

Idag är det bal. Så underbart. Ska bli riktigt kul.
Så nu ska jag iväg och fixa naglarna klockan nio så även de är fina till balen.
Mina simmarnaglar är alldeles förstörda av kloret så det ska bli kul att få fixa till de lite.
Men nu måste jag kila så jag inte kommer försent.
 
Bilder från både balen och Spanien får jag ta och lägga upp när jag har tid.

(Måste bara skriva hur jobbigt det är att flyga när man inte kan somna trots att man är astrött, haha. :) )

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0