American

Måndag=jobb.

Kom hem för ett tag sen och har nyss käkat grillade och flamberade revben, haha. Det var egentligen inte meningen att de skulle bli flamberade, men tydligen började det brinna rejält. Men men, sånt som händer. Det var gott ändå :).

På jobbet idag hände en ganska skoj sak.
Utanför dörren har vi två sånna här betonggrisar, och när en kund skulle köra därifrån körde han rakt in i en sån. Snacka om att det blev värsta bucklan på bilen!
Haha, ja, det gäller att se sig om. :). Egentligen ska jag kanske inte säga för mycket, vem vet, imorgon kanske det är jag som kör på betonggrisar ;)

Nu sitter jag och glor på American Idol på Tvn, Simon är ju för grym haha. Men jag ska nog ta mig samman och börja plugga;)

Have a nice night! 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du ska nog faktiskt inte säga nåt som välte skottkärran hos farmor och farfar i somras ;)

2008-05-06 @ 08:54:49
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0