Två nätter att minnas

så var det dags för kvällarna vi alla väntat på!
Eller ja, kanske inte vi alla, men jag i alla fall!
Nämligen utgångarna.
Både onsdag och torsdag ska det ske utgång för min del.
Popcorn imorgon med Kim och Micke o Co, lite för att fira Kims 19 års dag, som trot eller ej, också sker imororn, och Tivoli på torsdag! Yiiiha. Fan, ska bli askul!

Men nu är jag inne i det här jobbiga klädvalet och kvalet.
Vad ska man ha på sig?

Shorts, leggings, linne med färg....
svrata jeans, linne och roliga skor....
svart kort kjol med hängslen, leggins, och färgat linne...
shiise, jag har ingen aning.


Som sagt jag lider av beslutsångest. Men skit i det nu, nu är det sovtajm för min del, trot eller ej!
Är astrött och dras med en jäkla skallebank som inte ens vill släppa med hjälp av hederliga Ipren.
Ajja, får ta till sömnen och en rejäl funderare angående kläderna imorron ;)

Eller, Någon med tips? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0