Torsdag 27 mars 2008

Idag kan jag faktiskt säga det och stå för vad jag säger:
Its a beautiful morning!
Solen lyser, snön smälter, det ser kallt och vamt ut på samma gång. Det ser ut som om det nalkas vår!
Äntligen!

Först på schemat står träning 8-10.
Sedan har vi en liten paus, och sen ska vi filma till draman ungefär vid ett tiden.
Haha, det ska både bli kul och jobbigt. Jag har aldrig filmat en film innan, bara på kusiner och sånt när videokamerorna såg ut som två ihopsatta tegelstenar, och har ingen aning om hur denna videokameran funkar. Men det ska nog gå fin fint.
Sen blir det simning och sen dans. Yeeey! :D

Så nu har jag packat väskan full med grejer. filmningsgrejer, träningssaker, skor och kläder, pennor och manus, läxböcker och så vidare... jag får nog ta till en extra väska ser det ut som.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0