Tisdag

Fortfarande snö imorse när man skulle upp och till skolan.
dock var det sol också, vilket livade upp det tristavädret lite.

Just nu sitter jag i datasalen, ska alldeles snart in och träna.
hade lyckats glömma alla böcker till geografillektionen hemma imorse...yey.
Plus att alla körde som sniglar på vägen.
Jag är fortfarande glad över att jag inte bytt tillbaka till sommardäck ;)

I eftermiddag ska jag på ett besök på um, skoj.
Får la se hur det går. Bara sånt vanligt onödigt snack egetligen, men kanske nödvändigt.
Och efter det blir det träning igen, och sen kommer jag hem lagom till kvällsmaten.
Så är det alltid.
Går på morgonen runt åtta-tiden och kommer hem vid åtta på kvällen.
Men thats my life . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0