Tårta

Kim: å :) Vad kul att du blev glad för det, men som sagt, det är sanningen min sköna höna :) (eller var det skata? :P) haha nej, reportaget är inte hemligt, ska bara kolla med lärar Emma om det är okej att köra på det först. Men kan berätta för dig imorgon.

Fortfarande Söndag och nu är det nästan bevisat: Söndagar är sega och tråkiga.
Nu är jag rastlös och vill verkligen hitta på något som alltid på kvällen när alla andra är trötta. Fel dyngsrytm?

När vi var och handlade innan köpte vi en tårta i förbutikens konditori.
Yammie!!
Så vi ska fira mig nu idag eftersom Päronen inte är hemma när jag fyller.
så gott!
Den är jättefin, med grädde och marsipan ros, päron bitar och klementin klyftor.

image204


Så nu ska vi smaska tårta och fira mig en vecka i förskott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0