Sunday

Klockan är redan halv sex, men det är sol och skönt väder.
Så det är en riktig Sunday.
ahh, jag älskar våren :D

Satt och jobbade hela dagen idag . Från klockan slog tio satt jag bara och väntade på att klokan skulle bli fem så jag kunde gå hem. Jag satt ändå och pluggade lite och fick faktiskt ganska mycket gjort, så ska väl egentligen inte klaga, men va fan. haha, sitta inne när solen lyser? ;)

Nu ska jag slänga i min lite käk, får se vad kylen har att erbjuda, och sen ska jag med Amanda ner på stan. Ingen aning vad vi ska göra där, men det återstår att se. Skönt att bara komma ut så mig spelar det egentligen ingen roll.

Sitter fortfarande och filurar med iPhonen. Kan inte skriva å ä ö i sms, men det är ju sak samma. Ska kika på nätet efter inställningar till det. annars får mina smsläsare lära sig att läsa sms utan å ä ö. Shit, sicket i-lands problem.

Nej, nu ska jag röra på påkarna! Morsning!


Kommentarer
Postat av: micke

håll inne a resp o så kommer det upp... är så med alla andra bokstäver oxå, t.ex. é è á â

2008-03-17 @ 12:25:18
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0