Stick och brinn, ELLOS...

Det här är fan inte min dag.
Eller jo, det var till en början min dag, ändå tills nyss.
Efter ett möte på stan skulle jag ta bilen hem.
Yes, jag blev överraskad av en jäkla P-böter som fladdrade i vinden på rutan.
Jävla skit...300 spänn.
(Mamma gav mig dock tipset att försöka överklaga och säga att jag var hos Ardby och att vi gick över tiden. KAn ju funka...)

Sen när jag kom hem hade en avi från Ellos dimpt ner i brevlådan.
Jag har beställt varor (2 st) för sammanlagt 237,50 spänn.
Avin var på 597.50. Hur fan får de ihop det?
Jag ringde och sa att det hela var helt jäkla orimligt, men hon i luren var otrevlig och sa att man la till avgifter för varje packet de skickade ut, varje packet jag skickade tillbaka och varje papper som de skickade hem till mig i brevlådan. Helt sinnes. Så tillsammans har jag och de bidraget till att jag utöver mina kläder ska betala en summa på 360 spänn. Det är alltså mer än vad kläderna jag beställde kostade. Och detta på bara på att skicka ut packet och papper. Helt jävla sjukt.

Jag blev arg och frågade om de tog betalt för alla jäkla mail de bombarderar min mailbox med, då svarade hon kort : Nej, det gör vi inte! Men fan asså, det hade verkligen inte förvånat mig.

Jag kan bara säga en sak: Det var sista jäkla gången jag överhuvudtaget var inne och kollade på deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: jingan

meeen, de dära låter väldigt skumt.
tycket du ska läsa de finstilta en gång till...
att hon dessutom va otrevlig mot dig skulle du ha bitchat tillbaka extra mkt ju :P haha

2008-03-19 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0