solarn

Trots att jag gick och la mig redan vid kvart i elva igår, var jag megatrött när jag vaknade. Gick som en zoombie på engelskan och sen hem om och hämta religionen som jag glömt hemma. Där käkade jag en liten kladdekakebit och fick upp blodsockret. Phu. haha.

Nu har jag slutat och precis solat. Och yes det är fortfarande för kallt ute, plus att det regnar, så jag solade på Aktiverum. Sitter just nu på mamsens kontor och skriver. Väntar på att den röda färgen i ansiktet ska försvinna lite. Haha.

Sen blir det hem och beställa lite prylar från nätet innan träningen ;P Jag vet, internet-shoppoholic. Nytt ord, men jag känner mig smo en sån.
Nu ska jag försöka smyga ut från Aktiverum, utan att någon ser mig ;) Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0