Old bloggers

Satt nyss och läste igenom massa gamla blogginlägg från mig själv.,
Det är alltid ett bra sätt och låta tiden gå, att läsa en blogg, för följer man de inte så fastnar man och läser bara vidare.

Okej, nu lät det fel...som om jag inte följer min egen blogg... men man glömmer vad man skriver, och det är kul när man läser och kommer ihåg dagarna och hur man kände sig när man skrev och sånt. Roligt.

Jag blev faktiskt förvånad över hur "bra" jag skrev. Eller nja, kanske är inte bra rätt ordval, men sån rolig bloggsvenska. Haha, damn,  skit samma, jag kan inte förklara ;) Jag blev i alla fall förvånad över mitt sätt att skriva. Undra om jag fortfarande håller samma stil :S. :D

F
ick förresten ett påskägg idag. Med  Godis. Men jag vet inte om det är för man inte käkar godis lika ofta, eller om det är för man blivit "vuxen" och duktig, men jag kan inte käka mycket godis alls innan jag känner att "nej fan, nu räcker det...". Det kanske är bra, jag vet inte, men ganska tråkigt är det att lägga ifrån sig ägget :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0