Night

Eftersom jag kännt mig så jäkla seg och trött idag ska jag faktiskt sova tidigt.
Jag vet inte vad som hänt, men på sista tiden har jag bara blivit astrött.
Och det som är ännu skummare är att det är gött att gå och lägga sig...det har det aldrig varit innan :p
Men det kanske är en bra sak, vad vet jag ;)


Jag vet att man inte ska bry sig,
Det är bara onödigt,
kostar riktigt mycket onödig energi,
men det är så jäkla svårt att låta bli,
och det dumma är att du får det precis till vad du vill.
aah... Radera. Tack.
fy fan asså...snälla bara låt det va istället.
det är ingen annan än du själv som förlorar på det i slutändan ändå.
Bara ett litet tips.
You know, friends are here to help...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0