Nice mixture

Det blev ett Väla besök efter skolan! Men jag som sa att jag inte skulle köpa något...jag kom hem med två presenter till mig själv. Presenter. Jag får kalla dem det. Kanske till och med slå in dem? :D
Hade i alla fall riktigt trevligt där, trots att jag var grymt trött i hela kroppen. Både Carro och jag gick som två invalider, hon med sin enorma träningsverk och jag med mina trötta muskler. Haha, det måste sett sjukt ut!

Imorgon ska jag upp tidigt. Redan klockan 06.00 för att hinna vara nere på stan för ett möte klockan 08.00. Kul. Egentligen har jag sovmorgon till halv tio, men det sket sig. Ajja, sånt är det ibland.
Vi slutar dock redan klockan tolv eftersom vi har utvecklingssamtal på eftermiddagen. JAg fick min tid redan klockan 12 som tur är, så när jag är klar ska jag ner och jobba. Snart har jag nog fått ihop allt jag slängde ut i NY. Plus att päronen är skyldiga mig en hel del pengar. Nice.

Idag snöar det igen.
Jag är ju inte för glad åt det, men vad ska man göra? Människan har ju ändrat på jordens tempratur så nu får vi vår i januari-februari och sedan vinter i mars. Antagligen kommer sommaren bli sådär härligt regning och jobbig som den var förra året. Yes. Tummen upp va? Och man snackar om att ändra vanorna för att få balans på jorden igen. Jag hoppas verkligen inte att det är för sent, men man vet ju aldrig.

Jag reagerade på det när jag var i NY. Det är USA som "tjatar" mest för att vi ska skärpa oss, vi ska handla miljö vänligt osv. Men jag måste ju bara få säga att vi i Sverige har ju mycket bättre reningssystem än de i Usa! Jag menar, vi returnerar pantburkar det gör inte dom, vi källsorterar det vet man inte ens vad det är i NY, vi köper eko det har de inte där. Jag säger bara Grattis. De har lyckats riktigt bra...

Hur som helt, nog om det. Nu ska jag faktiskt ta och göra mig klar för sängen. Var ju sjukt trött idag så lika bra att göra något åt det för en gångs skull. trots att jag älskar att ha massa saker att göra, så känner till och med jag att jag bör sova nu. Så lika bra att lyssna på sig själv och säga godnatt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0