Mirror, mirror on the wall...

Asså shit banan vad det blir ljust snabbt nu!
Var uppe typ tio över sex idag för att börja göra lunch till jobbet och så, då var det mörkt. Stökade runt lite i köket och packade träningsväskan sen skulle jag käka frulle. Redan halv sju var det ju kanon ljust!
Så skönt! Jag älskar det :D

Igår kom min kära träningsbikini levererad via Klara från Brasilien. Hennes mamma är så snäll och tar beställningarna varje år. Den Bikinin jag ville ha (helsvart) fanns inte. Antagligen slutsåld, fabiola molina har tydligen slagit stort som fan, så det gäller att vara först till kvarn! ;) Hur som helst, jag blev faktiskt riktigt förvånad över att jag beställde en svart-rosa. Jag hatar rosa. Men tyckte ändå den såg fräck ut på bilden.
Och allvar, den var fräck i verkligheten med ;), så det var bara ett lyckoköp.
Den rosa färgen var sådär härligt klar seris, så det var bara fräckt.
Så, trots den rosa färgen, är jag riktigt nöjd -) Ganska nice va? ;)  (Men faktiskt så är den snyggare i verkligheten, och, detta är inte likt mig att säga, men jag tyckte faktiskt den satt bättre på mig än på henne ;P hah. )



Jag nämnde ju innan att jag redan käkat frulle.
Men när jag nyss gick ut i köket för att hämta vatten, så sitter det en stor fet äcklig spindel utanför dörren och bara väntar på mig. uuuueee, blää. Och jag och Sara som snackade om äckliga spindlar igår. Snacka om att prata om trollen. haha.  Hur som helst, dagen innan NY resan dödade jag en spindel med toalettpappershållaren, eftersom det funkade så bra hämtade jag den och mosade den äckliga varelsen. Sedan fick han dansa ner i toaletten.
Hoppas han inte blir en vålnad och kommer och hemsöker mig nu bara ;)

Nope, lite sömn till innan träningen ska jag ha.
Börjar åtta och slutar tio. (På en lördagmorgon, yiiiha!) OCh sen är det jobb som gäller fram till halv två, och då är det träning igen. Styrka denna gången. Nice.
Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Coach

Vad är detta för trams!!!!!!
Träna istället!!!!

2008-03-08 @ 13:38:58
Postat av: Pernilla

Den träningsbikinin har jag också ;)

2008-03-10 @ 10:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0