Mappa!!

Idag kom päronen hem!
My deloved päron! :D
Känns som om de varit borta en evighet, men nu när de väl är hemma, känns det som om de varit hemma i flera veckor. Knas.
Men de ska i alla fall fira mig nu :D eller ja, när de fått hem deras väska. En kom bort nu på väg hem, så hoppas bannemig de får hem den, haha :D

Min dator krånglar skumt. Hela skärmen är lixom utdragen på något konstigt sätt, och alla ikoner och all text är svinstor. Något är fel. Jag är ingen comuptersnubbe, så jag vet inte vad, men någor är fel.

Torsdag idag! = Dans!
Och det går hur bra som helst! Övade mer på danserna vi ska visa upp, och nästa gång ska vi börja på en ny dans, askul. Men det störiga är, att jag fortfarande inte hittat låten vi dansar till!
Helt sjukt. Den finns verkligen inte på Limewire...
damn, damn, damn haha. Jaja, får kolla med jämna mellanrum och ladda ner den så fort den blir synlilg ;)

Idag tog jag hand med Felix om ett löfte.
Ett löfte om att förändra ett beteende, hoppas det lyckas :P
Nu ska jag hjälpa mamma med tvätten, jag har ju inte fått nog av det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0