Lördag 8 mars

Hemma igen. från träning, jobb och träning. Mätt och glad. Käkade nyss rester från igår.
åt alltså upp morgondagens lunch, men skit i det :D Lätt att göra nytt.

Just nu luktar hela jag Jenka tuggummi. Tog på limement på axeln när jag kom hem så nu luktar det gott men starkt. Hoppas jag inte skrämmer min lilla kusin. Ska upp dit nu och sitta barnvakt ett tag tillsammans med brorsan och hans hum...kompis eller flickvän. Kommer bli kul. Lilla Dagmar är så söt och snäll. hah :P

Kom på en sak innan när jag stod i duschen efter styrkan: fan vad små barn gråter hela tiden för ingenting :S
De bölar över minsta lilla, och gråter hur länge som helst.
Ska jag få en unge nån gpng i framtiden ska hon vara söt och snäll. Tyst och go ;)

Haha, nej nu ska jag springa! Tjolahopp, gummisnopp!

Kommentarer
Postat av: Klara

hey fia! du får lägga upp lite fler bilder från NY ;)

2008-03-08 @ 21:53:08
URL: http://helloandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0