Iphone

jajamen, det stämmer.
Skulle egentligen skrivit detta inlägget från Iphonen, men hade inte riktigt tillräckligt med ork, tålamod eller tid för att göra det. Snart ska jag till Angelica och kolla Melodifestivalen med Maria och kanske lite andra haha ingen aning :P.  

Annars har min dag varit minst sagt skum.
efter träningen stack jag och Carro till Viken och till salong Ylang Ylang. Där blev vi förvandlade tillsammans med en tjej till, till tre damer från Rokkoko tiden. Carro fick stort grönt hår, jag hade mörk brunt och den andra tjejen som hette Pernilla fick orange. Sedan var det på med klänningarna. Tyllkjolar i limegrönt och grönt. Flera varv lindade tygstycken och guldskor.
Sen bar det vidare till stan. Där gick vi kullagatan fram, frysandes, och lämnade ut lappar om den ekologiska salongen Ylang Ylang. Många var positiva, men vissa var helt ointresserade.
Efter stan åkte vi vidare till Väla och gick genom en och en halv gång innan vi blev stoppade en en väktare som ville att vi skulle visa ett tillstånd som vi inte hade. Tur att det inte var vi som hade annordnat det. Haha.

Så vi stack tillbaka till Viken och blev avsminkade.
Så snygga var vi ;)
Fler bilder kommer in sen, både Pappa, Carro, tidningen och Pernillas mamma har fler.

                   
Haha, japp. Jag har bara "bakom kulisserna bilder" än så länge. Vi är långt ifrån klara.
Men som sagt, det kommer mera :D

Men visst blir vi snygga? ;)

Kommentarer
Postat av: micke

iPhone

2008-03-16 @ 10:13:27
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0