In my dreams

Jaha, då sitter man själv igen.
Men denna gången är det inte så farligt.
Ska snart hämta brorsan som varit på Popcorn i stan. Hoppas han haft det bra.
Själv har jag lagat god mat till mig själv, renskav och ris, och suttit och bläddrat igenom nya HM katalogen. Hitta en kalas snygg väska. Nästan bud på att köpa den, nästan ;) Får fundera lite på det.

Nu blir det väl läxläsning fram till at brossan ringer. Har ganska mycket att göra, speciellt i Geografin eftersom jag hoppade över förra lektionen. Så jobbigt att vara i skolan redan klockan åtta....
Eller snack med Maria i telen. Hon skulle nog ringa när som tror jag.

Damn, just nu längtar jag bara tillbaka till NY...
image205

Kommentarer
Postat av: Kiiiimmmm ! :D

Hur ser väskan ut ? Jag hittade också en som jag tyckte va skitsnygg ... :) haha , en brun? Kram

2008-03-06 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0