Hard, home-homework!

Skrev just ett fete inlägg som bara redaredes! Det är så jäkla kul när sånt händer, ellerhur? :p

Kim:
Haha jajamen, väskan var brun. Men den finns i någon grön färg också. Skitsnygg! Ett kanon köp ;P
(Jag har inte orkat lära mig hur man svarar på kommentarer i kommentarfältet än, så svarar här...)

Idag är det Torsdag! Och imorgon är det FREDAG!
Kom just hem från dansen. Sjukt kul! Det går jättebra nu, och Monica berättade att vi ska ha uppvisning fram mot sommaren! (På hjalmars salonger tror jag det var, men inte säker...) Så nu gäller det att ligga i och träna :P
Och direkt när jag kommer hem, hungrig som en varg och ska fixa mat, så slår jag sönder ett glas som sprängs i miljoner bitar som jag såklart får dammsuga upp innan maten. aahh. Sånt är skitkul, ellerhur?

Nej, vad händer imorgon?
Jag vill så gärna ut, men hinner inte. Har för mycket projekt igång samtidigt så det är skrämmande.
Så det får bli en sjysst hemma kväll framför datorn och böckerna, Yiiiha! Det är ju precis så man vill "fira" en fredag. Får käka gott med brorsan istället.

Nu ska jag sätta mig vid läxhögen som jag än så länge bara kollat på...galant :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0