Här snackas det inte om utbrändhet!

Haha asså jäklar vad jag hunnit med mycket idag!
Stressat, Ja, men hunnit med allt jag skulle göra :D
Känns skitbra, ändå tills jag som 20 åring kommer bli utbränd, haha. Nejdå.

Efter skolan som slutade gött tidigt åkte jag hem och fixade med den ena överraskningen för mappa. Den andra håller vi på med redan, men den tar tid och det går inte riktigt att skynda på den, så...den får ta den tid den behöver helt enkelt. :D

Jag hann även en snabbis på Väla. Var tänkt att jag skulle köpa en väst där, och gosh ja, den är supersnygg, men nja. Ångrade mig lite så väntar ett tag till. Hittade i alla fall strumpbrallor, knästrumpor, smink borttagning och en riktigt billig tubtopp till min och Carros mision på lördag. :D Ska bli fett ballt. :P

Nope,
nu ska jag sätta fart så jag hinner med hela min lanering för kvällen ;)
Tvätt, ut med sopor, plugga och städa lite snabbt. Tur att man har sovmorgon till halv tio imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0